ديده بان حقوق بشر: نگراني گسترده نسبت به اعتياد كيان تاجبخش

ديده بان حقوق بشر- طبق اخبار رسيده از زندان اوين آقاي كيان تاجبخش، از كارمندان شركت صهيونيسم جهاني در زندان اوين به ميلك شيك معتاد شده است.

آقاي تاجبخش بطور درگوشي به خبرنگار اسوشيتدپرس گفته كه در سوئيت مجهزش در زندان اوين روزي دو بار به وي ميلك شيك داده مي شود. وي گفته كه به دستپخت آشپز 209 دلبستگي شديد پيدا نموده است.

با توجه به صحبت هاي اخير مبني بر آزادي قريب الوقوع آقاي تاجبخش بيم آن مي رود كه با توجه به محدوديت دسترسي به ميلك (از نوع شيك) در خارج از زندان، سلامتي وي در خطر باشد. اين سازمان مصرانه از دولت ايران مي خواهد تا زمان كاهش وابستگي اقاي تاجبخش را در سوئيت خود نگه دارد. اجاره سوئيت ظرف اين مدت از محل كمك هاي بشردوستانه تامين خواهد  شد.

از سوي ديگر طبق اظهارات آقاي تاجبخش وي در زندان استخر ندارد كه اين امر طبق بند دوم ماده 34 ميثاق بين المللي حقوق مدني و سياسي نقض صريح حقوق بشر محسوب شده و موجب ضايعات جبران ناپذير روحي افراد خواهد شد.

ديده بان حقوق بشر نگراني عميق خود را نسبت به نقض حقوق مربوط به استخر و ميلك شيك آقاي تاجبخش اعلام داشته،  و اقدام قاطع و موثر پنتاگون را در اين زمينه خواستار است. در همين زمينه دست  تفنگداران نيروي دريايي آمريكا رانيز به گرمي مي فشارد.

پ.ن مهم: بازداشت گسترده فعالان سیاسی و حقوق بشر ( لطفاً در انتشار خبر همكاري كنيد)

پ.ن 2: ما يك هفته اي در ولايت بسر مي بريم. به دلايل اجتماعي اينجا كامپوتر نداريم و به دلايل اقتصادي كافي نت هم صرف نمي كند. با عرض پوزش شديد از مخاطبين ارجمند، به علت خوردن دستپخت والده و خوابيدن تا لنگ ظهر از آپديت وبلاگ ظرف اين مدت معذوريم. مخلص همگي شما. بوس، بوس، بغل، بغل.

16 نظر برای “ديده بان حقوق بشر: نگراني گسترده نسبت به اعتياد كيان تاجبخش

  1. بوس بوس بغل بغل؟؟؟
    به به!
    در ماه مبارک!!!

    جکوزی داره سونا داره مرتضوی داره بازجو داره!!
    دیگه چی می خوان؟
    آدمای ناشکر!!!

  2. درود
    به نظر من هم خیلی ناشکرند کسانی که میگن استخر نداره!
    این همه امکانات حالا شاید جا نبوده استخر بزنن
    چرا الکی روی احساسات مردم بازی می کنید؟

    جلوی بوس بوس … توی پرانتز بنویسید بعد از افطار!

    كوهيار: چشم

  3. خدا قسمت كنه ، نذر كردم تا آخر ماه رمضون روزه بگيرم تا يكروز هم كه شده 209 رو به من هم اجاره بدن، باور كن اجاره‌اش هم پرداخت مي‌كنم اما قبول نمي‌كنن. ميگن اگه زياد صحبت كني بدون 209 شما را راهي «طرح مبارزه با ارازل و اوباش» مي‌كنيم. :دي/

    كوهيار: خدا قسمت كنه انشالله

  4. سلام کوهیار جان
    من درگیر این بودم چند روزه چرا نمی تونم لینک دوستان را به بلاگرول وبلاگم اضافه کنم امروز که دلم هوای نوشته هات را کرد اومدم به وبلاگت سر بزنم دیدم نام وبلاگ تو هم از بلاگرول من حذف شده از لوکادیوم در خواست کمک کردم اما هنوز به نتیجه نرسیدم !
    اگه شما هم کمکی از دستت بر می آید برای رفع این فاجه ممونو می شم کمکم کنی
    حالا بریم سراغ نوشته ببینیم چه ها نگاشته کوهیار عزیزمان

    كوهيار: ما ارادتمنديم جناب شيخ
    من زياد از اين امور سررشته ندارم
    عرض شرمندگي

  5. بالهایم را گشوده

    و آماده ی پروازم…

    آیا با من همسفر خواهی شد….

    من همسفری می خواهم. همراه

    و همراهی می خواهم راهوار.

    سفری از امروز تا هر فردای نا رسیده

    سفری از خود تا معبود

    و سفری از حضیض تا اوج انسانیت.

پاسخی بگذارید

