امشب تنهایی تر شد

امشب هم می‌بارید

مثل همیشه‌های من

و امشب که می بارید انگار صدای دهل می‌آمد

تمام این قطره‌ها طعم خاک را می‌فهمند

وقتی صورت زمین را خیس می‌کنند

این را می‌شود از بوسه‌هاشان فهمید

و همیشه که می‌بارد، همیشه که می‌بارم

دلم می‌خواهد باران را بغل کنم و با هم تر شویم

تنها تر شویم و تنهاتر شویم

وسوسه‌ام می‌شود که برایت نامه‌ بنویسم

نه عاشقانه، نه هیچ چیز دیگر

تنها بنویسم

تنها، بخوانی

تنها، باشی و تنها نباشی

امشب هم

باران آمد اما شیشه پنجره را نشست

آمد و از کنار تنهایی خاک گذشت

رفت و دست طراوت به تن واژه کشید

یک نفر امشب مرد

و باران هنوز می‌بارد

و حال گندم‌ها خوب است

امشب تنهایی باز هم تر شد

10 نظر برای “امشب تنهایی تر شد

  1. سلام دوست عزيز
    من مدير وبلاگ سرزمين موعود هستم ، خيلي دوست دارم با شما و وبلاگ قشنگتون تبادل لينک کنم ، اگه امکان اين امر هست لينک من رو با نام “عکس خفن و فيلم خفن ” در وبلاگتون قرار بديد من هم لينک شما رو در وبلاگم قرار ميدم.
    راستي امروز يک کليپ دارم از يه زني که 3 تا سينه داره ، حتما ببين ، خيلي عجيب غريبه !!!
    sarzaminmoud.wordpress.com

  2. .. چایی می خوری؟…. آه راستی نیستی -این دهمین بار شد که فراموش می کنم و برایت چای میریزم..عجیب است بی تو گلویم طعم چایی را نمی فهمد..چیزی قورت دادم فکر می کنم توت بود … امروز لباسم خیس خیس بود….فکر کنم باران آمد…نگاه عابری عجیب منرا جستجو کرد بنظر تنهایی رنگ جذابی است

  3. مثل همیشه عالی بود معمولاً خیلی خوب از واژه ها برای نگاشتن حس درونت استفاده می کنی اما اینبار هرچند زیبا نوشتی اما احساس می کنم چیزی باقی ماند…

پاسخی بگذارید

