زندگی ما و دیگران

sadness1

سخن است تمام زندگی یک نفر تو باشی و تو خودت هیچ نباشی.

هیچ بودن سخت نیست، وقتی زندگی کس دیگری نباشی.

5 نظر برای “زندگی ما و دیگران

  1. با سلام

    مدیر سایت فقط دانلود هستم لینک وب زیبا و پر بار شما در لینک دوستان سایت ما قرار گرفته لطفا شما نیز لینک ما را برای حمایت قرار دهید با تشکر

    آرمین

  2. روروزی به غرور جوانی بر مادرم پرخاشیدم که زنهار از عشق؛ من دیگر خودم هستم. تو با آرامش درمثل همیشه فدای من شدی و من مثل همیشه گفتم که مرا هم فدا میکنی و تو به من فقط نگاه کردی مثل نگاه کردن به خودت در آینه آیا میخواهی که من باز هم فدایت شوم؟آه تمامی زندگی, باور کن من در آینه نیستم.

پاسخی بگذارید

