در سوگ تمام لحظه‌های خوشبخت

شب،

باز این تیرگی و ملال تمام.

دلم عجیب گرفته و می‌خواهم تمام گذشته را قی کنم.

جکایت منحی‌وار هیچ بودن را.

خسته از تلاش مدام. خسته از جستن معنا. حسی که نیست. حسی که هیچ وقت نبوده است.

من این را زندگی کردم. تنها میان تخدیر دقایق. میان تحقیر محیط. و انگار هیچ کس درد را چنین نزیسته است.

همیشه بود و هیچ وقت ندید. هنوز هم چشم‌هایش را گشوده و نمی‌بیند. حقیقت من بودن را.

گندابه‌ای به شکل حیات

جهنم همیشه زیر پای پدران و مادران است…

39 نظر برای “در سوگ تمام لحظه‌های خوشبخت

  1. وححالا، شبی ست از این روزهای بی رویا. روزهای مُهلک ِ مُرده زادگی و مُرده گی و دلگیری. روزهای هیچ شدگی . هیچ شدگی !
    مي داني ؟ من هم امشب خسته تر از اين همه حرف ام.

    رحف ديگري نيست، ندارم.

  2. شاید توزیع نابرابر درده که کسانی رو به یک ملت هدیه میده با حد بالایی از از خودگذشتگی و شهامت که تک تکشون پشت گرمی هربشر دربند یا مبارزن که میدونه حقش با سکوت دفن نمیشه
    پاینده باشی

  3. دوست و همکار گرامی سلام.
    وبلاگ مفید و پر محتوایی دارین.
    خوشحال می شم با شما تبادل لینک داشته باشیم.
    در صورت تمایل ما را با
    عنوان : دانلود کامل
    و آدرس : http://www.full-dl.com
    لینک کنید خبر داده تا لینکتان را در وب خود قرار بدم.
    با تشکر بهزاد.

  4. سلام
    همه چيز آرام است
    دريا و هر آنچه پيرامون اين آبي بيكرانه است
    فقط مي ماند جر خوردگي اين دل دل ناماندگار بي درمان…
    كه آن با من.

    با يك شعر قديمي بروزم …دعوتيد…
    شاد باشيد.

  5. سلام . با آرزوي موفقيت براي شما و کاربران اين وب

    مطلب جالبي بود

    خوشحال ميشم با شما تبادل لينک داشته باشم
    …………….
    http://www.Bikalak.com «» بي کلک دات کام «»
    …………….
    Hello! I liked your blog a lot and so I would like to exchange links with you … I expect your prompt response and thank you ..!

  6. سلام
    بهدليل فيلترينگ «سوران بلاگ» در بلاگفا، از اين پس مي توانيد آخرين تفسيرهاي فرهنگي و سياسي روز را در سوران بلاگ در وردپرس دنبال كنيد.

    ارادتمند
    سوران بلاگ

  7. سلام از دیدن این وب خوشحال شدم.گذری بر مطالبتون کردم.گاهی زیبا و پرمغز و گاهی خام.اما در کل ارزش وقت گذاشتن داشت.از اشنایی با شما خوشحال میشم

  8. با سلام به دوست گرامی کوهیار
    متنی که وشتی خیلی قشنگه ولی در آخر خراب کردی نوشتی جهنم همیشه زیر پای پدران و مادران است یعنی چی
    میخوای با این حرفت بگی که خیلی داغونی خلی به هم ریخته ای میدونم دونیا وفا نداره ولی ما که وفا داریم من نمیدونم چقدر تو زندگیت سختی کشیدی هر چی هم که باشه دنیا هنوز ادامه داره بهتره یکم از نوشتن های تو این سبک بیای بیرون به زندگیت فکر کن اینده مال توست در دستانه توست
    به امید زندگی بهتر واینده ای روشن
    خیلی مرسی

  9. کوهیار! امروز که اینو می نویسم می خوان تورو به جرم محاربه اعدام کنند!
    به خدا اگه دست به تو بزنن یک روز خوش رو هم نمی بینند و تو زنده می مانی و روزی این کامنت من رو خواهی خواند!
    درود به تو!

  10. راه می روم وتکرار کنان در پشت دیوارهای معنا انتظار رابارشته های سکوت ذهنم پیوند می زنم
    آنگاه از رشته های گیسوانم که همچون ناله ی مادری مصیبت دیده در باد رها شده است ریسمانی می بافم و خود
    را از بالای آبشار دقایق به دار می آویزم تا به همه نشان دهم انتظار را کس نمی داند و هنوز انسان هایی آن رامیان شکاف های کورناک دیوارهایی که از اجدادشان به یادگار مانده است جستجو می کنند و بی خبر از آنند که پری کوچک من مدت هاست که آن را در پشت لبان سکوتش نهان
    کرده است و در شب های حسرت من پچ پچ کنان در گوش من
    دست های تو را می خواند.

    یادته اون روزی که می خواستی بری چقدر گریه کردم….
    نمی خوام دوباره تکرار بشه….
    اینو بدون تا زمانی که تو زندانی من و همه ی دوستانت هم توی زندانیم…….ایمان دارم که آزاد میشی.

  11. سلام دوست گرامی
    سایت ما لینک شما را با نام
    وبلاگ آشپزی در سایت خود ثبت کرده است از این رو از شما صمیمانه درخواست داریم
    لینک سایت مارا با نام
    موب ساز
    http://www.mobsaz.com
    کنید
    با تشکر فراوان
    سیاوش رحمت پناه

    1. آخرین خبرا ازش زیاد خوب نبود
      برعکس دفعه های پیش خیلی ناراحت و دپریشن بوده…
      سایت http://www.schrr.net بری آخرین خبرهارو می تونی بخونی…
      براش دعا کنید
      برای مامان بزرگه منم که تو کماست دعا کنید
      مرسی…

  12. من به دنبال چیزی می گشتم که گمش کرده ام! دارم رفته رفته آدمی می شوم که به فکر کردن فکر می کند حالا فکر کردن برای من عادت شده، هدف شده. همه اش دلم می خواهد بنشینم و فکر کنم. مهم نیست که دست هایم به چه کاری مشغول اند…

  13. هر لحظه دعايم اينست كه بيايي و دوباره لبخند بزني ديار كريمان در انتظارست كوهيار شجاع باش و قوي
    در پس اين ظلم ضحاكان آري بدان فريدون خواهد آمد………

  14. امروز با خواندن خبر اعتصاب غذایت واقعا ناراحت شدم…
    همه این روزا مثل یه کابوس شوم شده…
    هیچ وقت هیچ وقت فکر نمی کردم که همچین اتفاقاتی می افته
    روزی هزار بار در تمنای برگشت به همون موقعه هایی هستم
    که آینده رو یه جور دیگه می دیدم…
    قوی باش…..تو می تونی…
    بر می گردی…

  15. سلام!
    نمی دونم الان به وبگاهت دسترسی داری یا نه کوهیار عزیز!می خوام بی پرده بگم!تو چرا می جنگی!دشمن کجاست!چرا از نهضتهای آزادی بخش ایران یاد نگریم؟!چرا با هزینه کمتر اما کمی دیرتر به خواسته هامون نرسیم؟چرا احساساتی می شیم؟!چرا نمی ریم مملکتمونو اباد کنیم؟چرا ما هنوز پلهای چندین کیلومتری نداریم؟!بیا یک بار !فقط یکبار مثل بازرگان یا مصدق فکر کنیم!اگر درست نشد!همه قیام مسلحانه بکنیم!!!به امید آزادیت و سر عقل آمدنت!وطن به توافتخار میکنه!

  16. کوهیار بیا بیرون دیگه…
    دلم برات تنگه
    دلم برای اینکه باز هم باهم غذا درست کنیم بریم بیرون
    بشنیم فیلم ببینیم و با هم بحث کنیم
    برای همه چی تنگ شده
    دلتنگتم
    نگرانتم
    بیا بیرون دیگه

  17. کوهیار تو کوهی و ماندنی ولی من رودم و رفتنی…
    به اندازه تمام قدم های بر نداشته تو می مانی…
    و به اندازه تمام برگ های خشک له شده من می روم…

    وطن ترانه زندانی…
    وطن قصیده ویرانی…
    سحر دوباره بر می خیزد…
    ……
    با دژخیمان اگر شکنجه… اگر بند است و شلاق و خنجر… اگر مسلسل و انگشتر… با ما تبار فدایی با ما غرور رهایی…
    به نام آهن و گندم اینک ترانه آزادی…
    اینک سرودن مردم…

  18. لعنت به چی یا کی؟
    می شه روزی بیای بیرون و بازم اینجا بخندیم با خوندن طنزهات؟
    روزی که بشه با دل خوش خندید!

  19. تمام دیروز نگران بودم تا لحطه ای که خبر آزادیت اومد بیشتر از یکسال است که ندیدمت با هم دعوا نکردیم …نمی دونم دیگه کی می تونم ببینمتت…
    خوشحالم تمام شب رو از خوشحالی گریه کردم … برای آزادی تو برای گذشته ها برای آینده ….
    نمی دونم کوهیار نوبدنت وزنه ی سنگینی بود تمام این ماه ها روی پشتم… خوب از هم خداحفظی نکردیم…
    دوستت دارم و خوشحالم که اومدی بیرون …
    با لیدا کلی شادمانی مجازی کردیم…

  20. سلام با شنيدن خبر آزادي شما خيلي خوشحال شدم. اميدوارم شاهد روزي باشيم كه تمام زندانيان سياسي آزاد شده باشند
    اميدوارم آخرين سنگر سكوت نباشه…
    پيروز باشيد

  21. اتاق خلوت پاكي است
    براي فكر،
    چه ابعاد ساده اي دارد.
    دلم عجيب گرفته است
    خيال خواب ندارم…….
    كنار پنجره رفت
    و نشست:
    «هنوز در سفرم.
    خيال ميكنم
    در آب‌هاي جهان قايقي است
    و من -مسافر قايق- هزارهاسال است
    سرود زنده دريانوردهاي كهن را
    به گوش روزنه هاي فصول مي‌خوانم…
    و پيش مي‌رانم…….»
    مرا سفر به كجــــا مي‌برد؟؟؟؟؟؟؟

پاسخی بگذارید

