توسعه و پیشرفت از طریق هوا کردن موشک

احمدي‌نژاد گفت: ما مي‌توانيم روش‌هاي نوتري را در توسعه و پيشرفت در حوزه‌هاي مختلف به جهان معرفي كنيم. از سبك تلاوت قرآن تا هوا كردن موشک.
اخیراً یک ایمیلی از مرکز تحقیقات استراتژیک دکترینال بدون مرز بدست بنده رسیده که در مورد روش های نو در توسعه و پیشرفت و نقش حیاتی ما در این زمینه است.

روش های نو در توسعه و پیشرفت

1. روش نو و کاملاً ابداعی گوزیدن توی پیت: با توجه به اینکه در خبرها آمده که ایران سومین کشور هدردهنده گاز طبیعی در دنیاست این روش ضمن صرفه جویی در ذخایر ارزی موجب کاهش ضایعات گار طبیعی خواهد شد. با توجه به مشکل کمبود بنزین هموطنان می توانند از سوخت مورد نظر جهت استفاده در خودروهای دوگانه سوز بهره ببرند. مابقی سوخت در مخازن مجهز گردآوری شده و جهت مالیده شدن به محاسن استکبار مصرف خواهد شد.

2. روش مبتکرانه ی هواکردن موشک. تحقیقات نشان داده هوا کردن از عوامل رشد اقتصادی و توسعه صنعتی محسوب میشود. یک ضرب المثل چینی می گوید هر کسی را دیدید هوا کرده بروید توسعه اش بدهید.

تذکر: اگر مایل به توسعه داده شدن نیستید اکیداً از هوا کردن، هوا دادن، هواخوری و ..خوری زیادی خودداری نمایید.

کشف سال: در رمزنگاری صحبت های رئیس جمهورمعلوم شد که منظور وی از هوا کردن احتمالاً بایستی پرتاب بوده باشد.

1. موشک نظامی: در این حالت توسعه و پیشرفت به دو صورت اتفاق می افتد. شما بودجه مسلمین را بر میدارید موشک درست می کنید. در مراحل طراحی و ساخت و پرتاب ایجاد اشتغال می کنید، موشک را پرتاب می کنید، کفار و مخالفین ظهور معدوم می شوند. به عبارت بهتر یه موشک دارید قل قلیه. می زنید زمین هوا میره. بعد میاد پایین در نتیجه مملکت پیشرفت می کنه.

در حالت دوم شما همه این کارها را می کنید. موشک را پرتاب می کنید اما کفار سپر موشکی دارند. موشک شما را روی هوا، هوا می کنند. در نتیجه به جای توسعه یک عدد بیلاخ درشت نصیب شما می شود. مبارکتون باشه.

12 نظر برای “توسعه و پیشرفت از طریق هوا کردن موشک

  1. خواندیمت رفیق. همچون همیشه پر از نیش و کنایه های طناز. لطفا مابقی را اصلاح نمایید. (مابفی نوشته شده)

    کوهیار: ممنون از تذکرت علی جان
    لطف داری

  2. خداییش پرزیدنت را داری؟ جمله قصار می‌گه در عین حال که ساده و قابل فهمه، از یک سیستم پیچیده رمزی هم برخورداره و استکبار هیچوقت نمی‌فهمه که منظور مستر پرزیدنت چی بوده ( البته خود پرزیدنت هم نمی‌فهمه که منظورش چی بوده)

  3. کوهیار عزیز سلام

    اگر اشتباه نکنم خبر ایسنا در سوم شهریورماه (شنبه) ارسال شده. چون قضیه «هواکردن موشک» توسط ایشان در روز شنبه (دو شب بعد از شب جمعه) اظهار شده، احتمالا منظورشان همان چیزی بوده که … (شرمنده ببخشید رویم نمی‌شود اینجا بنویسم). احتمالا منظورشان از «تلاوت قرآن» همان خواندن صیغه عقد موقت به عربی است.

    موفق و پیروز باشی

  4. وقت کردی اینم توضیح بده. نقل به مضمون از رئیس فرهیخته: رئیس جان در مراسم تودیع رئیس قبلی و معرفی رئیس جدید بانک مرکزی: … ما هر دومون اهل کناره کویریم … کویریا با نمکن … خودتونو بتکونید حالا مثلا یه شعبه تو میدون فردوسی قیمتش چندین میلیونه، خوب بره تو کوچه بغلی، تومیدون نباشه، حالا هم که قراره بانکداری الکترونیکی بشه.

  5. نوشته هات فوق العادست.البته نبايد از تاثير سوژه خوب گذشت.:-)

    كوهيار: ممنون همشهري لطف داري

  6. راهکار اول یکم پر خرجه و احتیاج به یه سازمان دهی عظیم داره .من که می گم یه جهادی سازمانی چیزی براش تشکیل بشه . آخه تو فکرش رو بکن ! این همه آدم …

بیان دیدگاه