هشدار جدی به ایرانیان خارج از کشور

روزنامه وزین جمهوری اسلامی نوشته: بدون تردید تعدادی از ایرانیانی که در خارج بویژه در آمریکا و بعضی کشورهای اروپائی زندگی می کنند با سازمان های جاسوسی خارجی مرتبط هستند و عوامل اطلاعاتی و حتی عملیاتی آنها محسوب می شوند. باز کردن درهای کشور به روی این افراد زیان های زیادی خواهد داشت که نیاز به توضیح ندارد. بنابر این حتی در مورد رفت و آمد عادی این قبیل افراد باید حساسیت نشان داده شود چه رسد به اینکه امتیازاتی برای آنها در نظر گرفته شود.

1. دشمن نامرد بی پدر و دایی باز نقشه کشیده تا عواطف درونی ملت ما را خط خطی کند. هنوز ما نمرده ایم که بگذاریم چنین شود. راهکارهای عملی ما به سمع و نظرتان می رسد.

2. نظر به اینکه معلوم نیست چه تعداد از ایرانیان مقیم خارج به نقشه های شوم دشمنان گرفتار آمده اند در قدم اول از کلیه این عزیزان خواهشمندیم جهت اطلاع از وضعیت و میزان آلودگی خود به نمایندگی های مجاز سپاه قدس در سراسر کره زمین مراجعه نمایند.

3. در صورت مثبت بودن تست جاسوسی- براندازی بر ایرانیان غیور واجب است تا هر چه سریعتر نسبت به زدودن آثار ننگین توطئه های استکبار اقدام نمایند. پیشنهاد می کنیم جهت رشد و شکوفایی غرور ملی در عرصه های جهانی ایرانیان مخملی مثبت جهت نابودی خودشان به نحوی اقدام موثر نمایند که حداقل دودش به چشم کفار برود. (کافیست به فلان استاد دانشگاه که عمری برای خودش چهره علمی محسوب میشده گیر بدهید که خاک تو سرت! عامل عملیاتی کا.گ.ب شدی خبر نداری، بیا این بمب کنار جاده ای رو بگیر خودتو وسط شانزه لیزه استشهاد کن)

تبصره: پیشنهاد می کنیم به منظور ایجاد حساسیت در مورد رفت و آمد این موجودات فریب خورده در زمان ورود و خروج از کشور یک ماهی اقامت اجباری در هتل اوین داشته باشند و به مدت چهار ساعت در روز از سالن ماساژ بند 209 استفاده نمایند.

در راستای تحقق شعار پیشگیری بهتر از درمان و به منظور خنثی سازی توطئه های آن وری ها  برای آلوده نمودن بقیه ایرانیان به بیماری های مخملی- امنیتی پیشنهاد می شود منافذ (=محل نفوذ) عزیزانی را که قصد خروج از کشور (و بلکه حاکمیت) را دارند با ساروج مسدود نماییم. بدین ترتیب جلوی نفوذ عوامل استکبار به درون هم وطنان گرفته خواهد شد. میماند مشکل نفوذ هم میهنان به درون استکبار که به دلیل مقدور نبودن انسداد منافذ استکبار بنده یک پیشنهادی دارم که خانواده نشسته مطرح نمی کنم)

تبصره حیاتی: با توجه به وجود باگ در سیستم طراحی انسان و نیاز مبرم به باز ماندن برخی از منافذ جهت انجام امور ضروری، بایستی برای منافذ باز مانده پست بازرسی تعبیه و یک نفر ( یا به مقدار لازم) از برادران متعهد نیروی مقاومت هویج را به همراه پست ( و طبعاً فرد مزبور) به آن طرف ارسال نمود.

12 نظر برای “هشدار جدی به ایرانیان خارج از کشور

  1. اول!!!
    فریب خورده رو خوب اومدی…هستم!
    باز ماندن برخی از منافذ جهت انجام امور ضروری که دیگه غوغاست…
    دلمون بد هواتو کرده رفیق!بد…..

  2. خوب بود.
    ولي يه توصيه‌ي ايمني:
    تو طنز نوشتن كاربرد تركيبي مثل نيروي مقاومت هويج كار خوبي نيست. مسخره كردن مستقيم مثل فحش دادنه، طنز نيست.
    خوش‌تر باشي

    كوهيار: ممنون دوست عزيز
    قصد مسخره كردن نبود، به هيچ وجه مستقيم هم نبود. گاهي اوقات اشاره مستقيم به نام مي تونه مشكل‌ساز باشه. بهر حال ما هم خطوط قرمز داريم.

  3. من که می‌دونم تو از امپریالست جهانی پول گرفتی که این‌ها را بنویسی! ای عامل اطلاعاتی و عملیاتی اینتلیجنس سرویس!!!!

  4. بیش از نمی از این وبلاگ نویس ها مطالب مخدوش و مشکوکی رو مینویسند و به خیال واهی خودشون ملت هم میشینن و با جدیت میخونن
    نمیدونن که ملت ایران مثل اونها فکر نمیکنن
    بهتره از روش های دیگه ای استفاده کنید منافقان…

  5. این روزنامه ها با این تفکراتشان باید مستقیم بروند الف صفر ( راستی هنوز اسمش این است؟)

    كوهيار: بله عزيز، همينه

بیان دیدگاه